Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
23 september 2023

Één woord: GEWELDIG!

Vriendelijkheid en professionaliteit staat voorop vanaf de balie tot in de behandelkamer. Met dan...

Lees meer
22 september 2023

Vriendelijk

Ik ben goed geholpen en hwt personeel is vriendelijk

22 september 2023

Snelle en prettige dienstverlening.

Bij urgentie wordt je snel geholpen.

18 september 2023

goed

op tijd aan de beurt

17 september 2023

Goed

Prettige ontvangst. Keurig op tijd, volgens afspraak. Ik had officiele geen afspraak, maar gezien...

Lees meer
16 september 2023

Prima behandeld

Prima adequate behandeling. Geen onnodige zaken

16 september 2023

Goed

De tandarts heeft duidelijk uitgelegd wat hij ging doen al was hij niet altijd even goed verstaan...

Lees meer
15 september 2023

Vriendelijke en informatief

De assistenten had een telefoontje die sneller afgehandeld had moeten worden. We stonden met zijn...

Lees meer
15 september 2023

Vriendelijk,snell

Vriendelijk en snell

13 september 2023

Mijn ervaring met Mondzorg Beek vindt ik heel goed.

Mijn oordeel over de praktijk Mondzorg beek en mijn tandarts Dr J Naude ben zeer tevreden en nat...

Lees meer
12 september 2023

Mijn eerste indruk was zeer goed

Ik ben een nieuwe patiënt Ik werd goed ontvangen door de mvr achter de receptie. De controle bi...

Lees meer
12 september 2023

Fantastisch

Perfecte behandeling, goede uitleg en professionele houding.

11 september 2023

Uitstekend geholpen

Persoonlijke benadering aan receptie en uitstekende tandarts en assistent.

8 september 2023

Fantastisch!

Doorverwezen door mijn eigen tandarts naar Mondzorg Beek dr. J. Naude. Binnen 2 dagen eindelijk s...

Lees meer
8 september 2023

goed en verzorgd

Correct en vakkundig geholpen

7 september 2023

Geweldig en kundig

Het was afgelopen dinsdag weer een genot om bij mijn tandarts en zijn assistent. Zeer vriendelijk...

Lees meer
7 september 2023

De zorg om de patiënt staat centraal en dat is erg prettig

Ben blij met Mondzorg Beek Als ik dan toch een opmerking zou moeten maken zou dat het volume van ...

Lees meer
7 september 2023

zeer goed

Goede behandeling en zeer tevreden

3 september 2023

spannend

Ik was nerveus en de behandelende tandarts stelde mij gerust!

31 augustus 2023

De behandelingen zijn keurig uitgevoerd.

Goed en vriendelijk.

23 augustus 2023

Goed

Ik ben pas een keer geweest dus kan ik nog geen eindoordeel geven

22 augustus 2023

goede ervaring , professionele vakmensen.

vriendelijke mensen aan de receptie, maken een mooie planning voor meerdere behandelingen. de men...

Lees meer
22 augustus 2023

Prima

Ook prima

19 augustus 2023

9

Stelt belang van patiënt voorop

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Mondzorg Beek
Van Sonsbeecklaan 3A
6191 JL
Beek
Za
Gesloten