Werkwijze en huisregels

Werkwijze en huisregels

Wij doen ons uiterste best om u naar volle tevredenheid te behandelen en uw bezoek aan onze praktijk zo aangenaam mogelijk te maken. Hiervoor hebben wij ook uw medewerking nodig. Om u meer inzicht te geven in onze werkwijze en om de kwaliteit van onze zorg te kunnen waarborgen, leggen wij u graag onze werkwijze en onze huisregels uit. Ook geven wij u informatie over uw tandartsrekening en uw privacy. Wij vragen u deze pagina’s aandachtig door te lezen.

1. Werkwijze

Uw eerste bezoek

Tijdens uw eerste bezoek ontmoet u uw behandelaar. Uw behandelaar maakt kennis met u en kijkt hoe uw gebitssituatie is. Indien nodig worden er enkele röntgenfoto's gemaakt. Op deze manier krijgen wij inzicht in de status van uw gebit en kunnen wij u het beste advies geven. De kosten voor deze afspraak kunnen variëren, maar zijn volgens de landelijk geldende tarieven, minimaal de kosten voor een periodieke controle. 

Het is belangrijk dat u uw legitimatiebewijs en verzekeringspas meebrengt, zodat uw persoonsgegevens correct in ons patiëntenbestand komen te staan.

Onze werkwijze

Binnen onze praktijk wordt gewerkt volgens een meerstoelenconcept. De klinische assistentes zijn opgeleid om behandelingen voor te bereiden, die vervolgens door de tandartsen worden uitgevoerd. Ook zijn de assistentes opgeleid om zelfstandig bepaalde tandheelkundige verrichtingen uit te voeren. Alle klinische en preventieve behandelingen die door onze assistentes zelfstandig worden uitgevoerd, vinden plaats onder supervisie van de behandelende tandarts. Uw tandarts is verantwoordelijk voor de assistentes. 

Persoonlijke gegevens

Wanneer er iets verandert in uw adresgegevens, telefoonnummer(s), e-mailadres, verzekeringsgegevens of gezinssituatie horen wij dit graag. U kunt gebruik maken van het wijzigingsformulier op de website of ons een e-mail sturen. Wij vernemen graag wanneer er iets verandert in uw gezondheidssituatie en/of medicijngebruik. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een zwangerschap. Uw behandelaar zal hiernaar vragen. Het is namelijk belangrijk dat uw behandelaar op de hoogte is van uw gezondheid en uw medicijngebruik, zodat daar rekening mee gehouden kan worden. 

Afspraken

• Om altijd voldoende tijd voor iedere patiënt te hebben, werken wij met behandelingen op afspraak. Heeft u geen afspraak, maar wilt u wel meteen behandeld worden? Dan is de kans aanwezig dat wij u moeten teleurstellen en dat willen wij graag voorkomen.

• Een afspraak maken kan eenvoudig bij onze baliemedewerker, via telefonisch contact of door het invullen van het afspraakformulier op de website. Onze baliemedewerkers denken graag met u mee om een afspraak in te plannen op een moment dat het u uitkomt. Wanneer u dit wenst, krijgt u ook een oproep of herinnering per e-mail, per sms of per post.

• Het is prettig dat u op tijd op uw afspraak aanwezig bent. Indien u te laat komt voor een afspraak, loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid of zelfs moet worden geannuleerd wegens het ontstane tijdgebrek. 

• Kunt u een afspraak niet nakomen? Laat dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch of via e-mail aan ons weten. Wij hebben dan nog voldoende tijd om de gereserveerde tijd aan een andere patiënt te geven. Wanneer u de afspraak niet tijdig afzegt, of niet komt opdagen, zal de voor u gereserveerde tijd in rekening worden gebracht conform onze betalingsvoorwaarden. Het feit dat wij u helpen herinneren aan uw afspraak is een extra service. U blijft er zelf verantwoordelijk voor, dat u op uw afspraak verschijnt. Bij herhaaldelijk niet nakomen van een afspraak of te laat afzeggen van een afspraak, behouden wij ons het recht voor om u uit te schrijven als patiënt van onze praktijk. Wij vertrouwen op uw begrip.

2. Huisregels

Om uw bezoek aan onze tandartspraktijk veilig en zo aangenaam mogelijk te maken, hanteren wij een aantal huisregels. Door onze tandartspraktijk te bezoeken, aanvaardt u onze huisregels. Dit zijn onze huisregels:

• Binnen onze tandartspraktijk gaan wij respectvol met elkaar om. Discriminatie is niet toegestaan. Als patiënt en bezoeker mag u erop rekenen dat u door onze medewerkers correct wordt behandeld. Het omgekeerde geldt natuurlijk ook.

• Wapenbezit, diefstal, vernieling, fysiek en verbaal geweld en (seksuele) intimidatie zijn in Nederland en daarmee in onze tandartspraktijk niet toegestaan. Van overtreding wordt altijd aangifte gedaan bij de politie. Overtreders worden aan de politie overgedragen. In alle gevallen worden de gemaakte kosten verhaald op de overtreder. Ziet u een onveilige situatie? Meld dit dan bij de receptie of bij één van de medewerkers.

• Het is verboden te roken binnen onze tandartspraktijk en bijbehorende gebouwen. Dit geldt ook voor het roken van elektronische sigaretten.

• Gebruik van drugs en alcohol en/of het onder invloed zijn van drugs en/of alcohol in onze tandartspraktijk is niet toegestaan.

• Het is niet toegestaan om dieren mee te nemen naar onze tandartspraktijk. Uiteraard mag u -indien nodig- wel een hulphond meebrengen.

• Wilt u een foto, film of geluidsopname maken van de behandeling, de medewerkers en/of de patiënten? Dit mag alleen als u uitdrukkelijk toestemming heeft gevraagd én gekregen van de betrokkene(n). Wij vragen u de privacy van patiënten en de medewerkers te respecteren, ook op sociale media.

• Wij verzoeken u om zelf over uw eigendommen te waken. Onze tandartspraktijk is niet aansprakelijk voor schade, diefstal en/of verlies van uw eigendommen. Wij adviseren u dan ook om uw eigendommen niet onbewaakt achter te laten.

Deze gedragsregels gelden zowel in onze tandartspraktijk als op het gehele terrein van onze tandartspraktijk, inclusief het parkeerterrein. Het overtreden van de regels of het niet opvolgen van aanwijzingen, kan leiden tot een waarschuwing of het weigeren van de toegang tot onze tandartspraktijk.

• Het is niet toegestaan om in onze tandartspraktijk kleding te dragen die het gezicht bedekt. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om bivakmutsen, boerka’s, nikabs en integraalhelmen.

Suggesties en opmerkingen

Heeft u een suggestie, opmerking, compliment of klacht? Dan horen wij dat graag. U kunt ze altijd aan ons doorgeven. Dit kan in onze tandartspraktijk zelf, maar ook via het contactformulier of telefonisch via 088 -500 21 00. Wij staan u graag te woord.

22 september 2023

Vriendelijk

Ik ben goed geholpen en hwt personeel is vriendelijk

22 september 2023

Snelle en prettige dienstverlening.

Bij urgentie wordt je snel geholpen.

18 september 2023

goed

op tijd aan de beurt

17 september 2023

Goed

Prettige ontvangst. Keurig op tijd, volgens afspraak. Ik had officiele geen afspraak, maar gezien...

Lees meer
16 september 2023

Prima behandeld

Prima adequate behandeling. Geen onnodige zaken

16 september 2023

Goed

De tandarts heeft duidelijk uitgelegd wat hij ging doen al was hij niet altijd even goed verstaan...

Lees meer
15 september 2023

Vriendelijke en informatief

De assistenten had een telefoontje die sneller afgehandeld had moeten worden. We stonden met zijn...

Lees meer
15 september 2023

Vriendelijk,snell

Vriendelijk en snell

13 september 2023

Mijn ervaring met Mondzorg Beek vindt ik heel goed.

Mijn oordeel over de praktijk Mondzorg beek en mijn tandarts Dr J Naude ben zeer tevreden en nat...

Lees meer
12 september 2023

Mijn eerste indruk was zeer goed

Ik ben een nieuwe patiënt Ik werd goed ontvangen door de mvr achter de receptie. De controle bi...

Lees meer
12 september 2023

Fantastisch

Perfecte behandeling, goede uitleg en professionele houding.

11 september 2023

Uitstekend geholpen

Persoonlijke benadering aan receptie en uitstekende tandarts en assistent.

8 september 2023

Fantastisch!

Doorverwezen door mijn eigen tandarts naar Mondzorg Beek dr. J. Naude. Binnen 2 dagen eindelijk s...

Lees meer
8 september 2023

goed en verzorgd

Correct en vakkundig geholpen

7 september 2023

Geweldig en kundig

Het was afgelopen dinsdag weer een genot om bij mijn tandarts en zijn assistent. Zeer vriendelijk...

Lees meer
7 september 2023

De zorg om de patiënt staat centraal en dat is erg prettig

Ben blij met Mondzorg Beek Als ik dan toch een opmerking zou moeten maken zou dat het volume van ...

Lees meer
7 september 2023

zeer goed

Goede behandeling en zeer tevreden

3 september 2023

spannend

Ik was nerveus en de behandelende tandarts stelde mij gerust!

31 augustus 2023

De behandelingen zijn keurig uitgevoerd.

Goed en vriendelijk.

23 augustus 2023

Goed

Ik ben pas een keer geweest dus kan ik nog geen eindoordeel geven

22 augustus 2023

goede ervaring , professionele vakmensen.

vriendelijke mensen aan de receptie, maken een mooie planning voor meerdere behandelingen. de men...

Lees meer
22 augustus 2023

Prima

Ook prima

19 augustus 2023

9

Stelt belang van patiënt voorop

19 augustus 2023

klantvriendelijk

Ben sinds kort een klant van hun, en hebben mij fijn en vriendelijk ontvangen. Door hen loop ik m...

Lees meer

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Mondzorg Beek
Van Sonsbeecklaan 3A
6191 JL
Beek
Za
Gesloten